Určitě si to dokážete představit. Jak se asi musí cítit ten, kdo má zodpovědnost za firemní vozidla a další techniku, ve chvíli, kdy předá klíčky šoférům a dalšímu personálu a ti se mu s tím rozjedou do všech představitelných i nepředstavitelných končin. V tu chvíli mu totiž zákonitě musí běžet hlavou jen ty nejčernější myšlenky.
- Co když mu někde na cestě někdo havaruje?
- Co když bude mít ona technika cestou nebo v cílové destinaci poruchu?
- Co když se obsluha, nalézající se mimo jakoukoliv kontrolu, chopí příležitosti a namísto práce si s onou technikou odskočí na nějaký ten melouch?
- Nebo co když si přilepší tím, že ukradne dejme tomu pohonné hmoty z nádrže (nebo rovnou z tankovací karty), náhradní díly a nářadí nebo dokonce celé zařízení a vozidlo?
- Nebo co když naopak budou ti zaměstnanci líní a bez kontroly vykážou i neodvedenou práci jako hotovou a na nic ani nesáhnou?
- Co když…?
Takových ‚co když‘ je! A všechna mají společné to, že kvůli nim přichází firma o peníze. A vzhledem k cenám něčeho takového rozhodně nejde o pár drobných.
Jenže jak to má takový majitel či vedoucí pracovník ohlídat? I kdyby se rozkrájel, nemůže být vždy a všude, nemůže se dívat pod prsty zaměstnancům, kteří jsou rozeseti s onou technikou klidně i po celé republice a dost možná i ještě dál.
Někoho takového už může před ztrátami, ne-li přímo bankrotem, zachránit jedině RMC systém. Tedy satelitní sledování vozidel, umožňující vědět jak bezprostředně v kterémkoliv okamžiku, tak i zpětně, o všem, co se kde kolem takových vozidel a techniky děje.
Dají se jím sledovat osobní i nákladní auta, stavební, zemědělská i komunální technika, lokomotivy a samozřejmě i zaměstnanci, kteří se na používání a obsluze tohoto podílejí. Není problém zjistit, kdo pracuje a kdo lenoší, kdo dělá to, co má, a kdo to, co nemá, kdo si nelegálně přilepšuje na firemní úkor.
Což je logicky důležitá věc. A je dobře, že můžete mít podobný systém i vy. Ušetříte si tím peníze i nervy.